пʼятницю, 27 квітня 2018 р.

Всесвітній день здоров’я



Похожее изображение
Здоров'я ніколи не може втратити своєї ціни в очах людини, тому що і в достатку, і в розкоші погано жити без здоров'я.

(Н. Р. Чернишевський)

    Міжнародний святковий день, спрямований на залучення  уваги молоді до проблем здоровˈя. Всесвітній день здоров’я, відзначається щорічно7-го квітня. 
   Здоров'я - безцінне надбання не тільки кожної людини, але і всього суспільства. Дбаючи про здоров’я молодого покоління, ми дбаємо про майбутнє України.
       Отож і Тимченківська бібліотека приєдналася до святкування Всесвітнього дня здоровˈя  підготувавши та провівши в бібліотеці  з учнями 9 та 10 класу 
  годину – роздум « Здоровя – мудрих гонорар»
Захід пройшов під гаслом:
Бути здоровим – красиво!
Бути здоровим – модно!
Бути здоровим – стильно!
Бути здоровим – класно!

    На заході  бібліотекар звернула  увагу  присутніх на профілактику та увагу до власного здоров’я, розповіла про здоровий спосіб життя, надала рекомендації щодо гігієни, фізичного загартування людини.
    В простій і доступній формі  пояснила про шкоду для здоровˈя  шкідливих звичок таких як куріння, вживання алкоголю та наркотиків.
    Учасники зустрічі  активно спілкувалися, задавали запитання, обговорювали певні ситуації.





Немає коментарів:

Дописати коментар