середу, 12 вересня 2018 р.


Результат пошуку зображень за запитом "день незалежності"
 Любіть Україну, у сні й наяву
 Вишневу свою Україну.
 Красу її вічно живу і нову.
 І мову її солов’їну.










  Мій рідний край, моя земля,
             
що зветься Україна.
    22 серпня в приміщенні Тимченківського СБК відбулось засідання ветеранського  клубу «Надвечір’я», присвячене 27-річниці проголошення  незалежності України. Ведучі заходуознайомили присутніх із основними етапами встановлення незалежної України і її державними символами.
 Також бібліотекарем, використовуючи мультимедію, було підготувлено чудову презентацію на тему:
 «Мій рідний край, моя земля, що зветься Україна »
   Присутні із захопленням переглянули ще й відеоматеріали про чудові краєвиди, визначні архітектурні,історичні місця рідної України.
Впродовж всього заходу звучали патріотичні пісні про Україну.
Бібліотекар провела цікаву вікторину: «Як я знаю Україну?»
Ветерани провели час за приємною бесідою, виконанням задушевних українських пісень. Гостей свята пригостили запашним чаєм ,солодощами та фруктами.
   Від імені присутніх ветеран педагогічної праці, вчитель – пенсіонер Л.В.Бондар подякувала організаторам зустрічі за хороший відпочинок. Всі гості були дуже задоволені і з нетерпінням  чекатимуть наступного засідання клубу.





В бібліотеці була оформлена книжкова виставка "Незалежна Україна - символ нової епохи"






Немає коментарів:

Дописати коментар